Hva er leveringstiden?
Vi sender pakker kontinuerlig og så fort vi klarer. Normal behandlingstid vil være 1-4 virkedager (man-fre). Normal sendingstid for Posten er 1-4 virkedager (man-lør). Dette betyr at pakker som regel er framme innen 8 dager.
Hvorfor mangler jeg varer på ordren min?
Dette er noe vi prøver å unngå, men i noen tilfeller kan det skje at en vare akkurat har blitt utsolgt og vi venter på oppfylling. I noen uheldige tilfeller, vil oppfyllingen være manko. Dette er veldig uheldig for da får vi ikke fylt opp ordren din. Vi sender resten av varene.
Hva betyr bestillingsvare?
Bestillingsvarer er varer som blir bestilt inn etter forespørsel. Noen bestillingsvarer kan ta til 2-3 ukers tid og noen ganger lengre. Ordren blir i utgangspunktet holdt igjen med mindre annet er avtalt.
Når får jeg pengene tilbake?
Når du betaler med kort hos oss gjennom Vipps eller Klarna blir det betalte beløpet reservert på din bankkonto. Det vil si at hvis vi reduserer ordren eller refunderer vil ikke du nødvendigvis se et innkommende beløp. Det du vil se er at betalingen har forsvunnet fra historikken din og at det reserverte beløpet ikke lengre er utilgjengelig for bruk.
Jeg hentet ikke pakken på postkontoret!
Når du ikke henter pakken på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss og kunden må betale en returavgift på 350 kr + tur/retur porto. Ved betaling via Klarna eller Vipps vil betlingen bli refundert. Deretter vil det bli sendt en ny faktura med de riktige gebyrene og eventuelt varer som ikke kan refunderes / angres.
Hvordan kan jeg velge å hente på deres lager?
For å få opp valget om å hente hos oss i utsjekken må du benytte en leveringsadresse i Bergen og omegn. Faktura adressen kan fortsatt være hvor som helst i landet. Om du ønsker kan du benytte vår adresse som leveringsadresse.